yusufbebekk447 ben dediginizi anliyorum.. banada kayinvalidem doğumdna sonra cocugu buraya bırakin siz eve gidin haftasonları gelio gotursunuz dedi. Neymis torun hasretini gidereceklermis.. yaa yaaa evet evett ayni öyle düşunuyorum bende dedim. Hiç böyle biri değilken tuhaf cevaplar verdiriyorlar insana. sahsen adet gelenek gorenek saygi çok severim ama bazen büyuklerde bizi anlamali. Kizim önce biz yardim edelim sen bi gör birlikte ögrenirsin dese daha hoş. Tabiki torunları kimseden cocuk kaçirmiyoruz ama böyle konusuldukca ben delirmeye başladım. Eşimede dedim annenlere mi doğuruyorum. Beni kızdırmayın izinsiz yanimdan cocuk bile alamazsıniz. O benim çocuğum diye.. bu kadar heveslilerse buyursunlar doğursunlar.. çocuğu sahiplenip sanki bir hiçmişiz gibi davranilması sinir bozucu.. tabiki onlardan ögreneceğimiz cok sey var..