Serendipity maria12 hayir degil, devam edebilirsiniz ama bu 24-32 arasini calissaniz da dogumdan sonraya ekleme yaptiramiyorsunuz. 32de calisabilir aldiktan sonraki calistiklarinizi aktarabiliyorsunuz
maria12 baryaz uzaktan eğitim yapıyoruz öğretmenim o yüzden. Yoksa mutlaka ayrılırdım çok yoruluyorum ☺️
sumeyye60 maria12 Benim ek dersim yoktu direkt ayrıldım çok rahatladı kafam 🤓 Ek dersiniz varsa kesilmesin diye devam edebilirsiniz zorunluluk yok isteğe bağlı. 32’de çalışabilir raporu almanız gerekir