Ozge_25 Arkadaşlar merhaba. Folik asit dışında hamilelikte başka takviye kullandınız mı ? Ve kaçıncı ayınızda başladınız ?
Gulsenela Ozge_25 imom kullandım 3. Aydan sonra doğuma kadar devam edecek omega 3 ve bi sürü vitamin var için de bir de d vitamini verdi venaturanın o da doğuma kadar ayrıca Demir ilacı kullanıyorum kan değerim iyiydi ama hamilelikte düştü
YNB Bende vinelac kullanıyorum 3. Aydan sonra multivitamin olarak başladım ayriyetten kan ilacı d vitamini kullanıyorum 19 haftalık gebeyim