Merhabalar arkadaşlar 27+3 hamileyim bebeğimin haraket ediyor ama haraketleri o kadar güçsüz ve cılız bir haraketleri var sizce normal mi bu haftalarda karnınız guruldadığında bi hava boşluğu oluyor ya öyle de hissediyorum bazen 2 hafta var daha doktor kontorlümüze lütfen yardım edin başına böyle bişey gelen var mı🙏