Selam kızlar doğum hıkayemı yazmak bana da nasıp oldu. 22 gün önce bende epidural ve suni sancıyla normal doğum yaptım. Bebegımı hıssetmemıstım bı gun oncesınde doktoruma yazdım hemen gel dedi. Bebegın suyu azalmıs ve 3 cm acılmam varmıs eşin eve gıtsın eşyalarını alsın senı yatırıyorum bırakmam dedi. Yatırdılar once lavman sonra sunı sancı ılk ıkı saat agrı yoktu cok kolaymıs ya dedım sonrasında kafamı duvarlara vurasım geldı o kadr zormus sunı sancı. Daha sonra suyumu patlattılar nerdeyse yerlerde süründüm ama nst de sancım çıkmıyodu ve plates topu squat fayda etmedi acılmam 4 den ıleriye gıtmedi. Bu arada doktorum epidural ıstermısın dedıkce annem musade etmıyodu. Yalvarıyodum dayanamıyorum annee dıye yerlerdeydım. Sunı sancı kadar zor bisey yokmus. Daha sonrq dayanamadım epidural istıyorum dedim anestesı doktoru benı odaya alıp sırtımdan üç tane iğne vurdular. Bır saat sonra acılmam 10 cm olmus mucıze bırseymıs bu epidural bosuna sancı cekmısım. Daha sonra doğumhaneye aldılar benı 4-5 kex ıkındım guzelce sonra ıcımden bısey kaydı ve bebek gogsume kondu bır yandan da dıkıslerım atıldı. Dusunuyorum acaba bıraz daha ıkınsaydım dıkıssız doğum mumkun olurmuydu😞 ertesı gun hastaneden cıkıp eve geldık 3 kısı gelmek bambaska bır duyguymus. Dolu dolu bı hastane cantası hazırladım ama depend bbek hastane cıkısı ve lohusa gecelık harıcii hıc bısey kullanmadım. Su an 3 hafta oldu ama aşağım hala zongluyor ama ılk gunden berı her ısımı kendım yapıyorum. Darısı bekleyen herkese olsun🙏