vegas merhaba kızlar. ben 14+4 oldum ama doktorum ilaç vs vitaminden bahsetmedi. kullanmam gereken takviyeler var mı siz neler kullanıyorsunuz.
Minikmucize33 vegas bence doktorunun gözünden kaçmış olabilir doktorunu değiştirme şansın varsa değiştir gebelikte vitamin kullanımı önemli
Sayeninannesi vegas ‘ regenesis ‘ kullanıyorum bütün vitaminler var içinde omega 3 folik asit dahil 12 vitamin kapsıyor.
OzgeSahin2 Ben o haftalardayken decavit vegaferon falan yazmisti doktorum kullaniyordum hala da kullaniyorum
Minikmucize33 Bizde 14+3 üz 12. Haftada folik asidi kesiti onun yerine multivitamin verdi birde d vitamini bu arada kullandığım vitamin de balık yağıda var
Beriliko17 Ben ilk gittiğimde folik asit verdi o bitti 13 haftalıkken gittim balık tüketmediğim için omega3 regenesis max magasit magnezyum ilacı ve devit 3 d vitamini verdi
vegas çok teşekkür ederim doktorumu mutlaka değiştirip başk bi doktora muayene olup vitaminlere başlıycam bi an önce