Kubra8989 normalde pandemiden önce hemen her hastane hamile bayanı 35. Haftadan sonra haftalık çağırıyordu. Pandemiden sonra da benim şehir hastanesinde denk geldiğim tüm doktorlar sadece tarama testlerine gel, birde acil durum olursa gel harici gelme dediler. Önünüzdeki hafta 33 haftalık olacağım , birde aksilik olmazsa 36- 37 gibi giderim birde doğuma 😁