Bosuna canini sikma cnm cunku bende oyle oldum 5 haftalikken gittim kese vardi bebek yoktu 9uncu haftada gittim o zaman bebegi gorduk ve kalp atislarini aldik, bebek gec olusabiliyo,oyuzden benim 2 haftada geride gibi gorunuyo bebek ama aslinda tam haftasinda,doktorlar biraz abartiyo ve klasik bu olmasi gerekiyo gibilerine gidiyolar