nalan28_ benmde açıklığım yoktu sadece rahim ağzım 21mm olduğu için atıldı birde şuanda da yokmu ozaman sizi baya 40ları görürsünüz 🙏🏻İnşallah sadece sancım dan dolayı hastanede yattım yeni çıktım birazcık suyum azalmış stresliyim ama umudum var 35i görsem diye dua ediyorum