Smy238 ben kelle paça içmiştim 9 haftalıkken midem çok bulanıyordu tek onu istedim tabi içtikten sonra tiksindim o ayrı ama onun vicdan azabı daha kötü yani temz olduğu ve iyi pişirildiği sürece sanmıyorum bişey olacağını ama yedikten sonra insan baya vicdan yapıyor yemesem daha iyi diyebiliyorsun