babyackgz Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Resmen benim de kafamdaki en önemli soru bu diyebilirim. Ben de evlendikten 1 hafta sonra zar zor ilişkiye girebildim, sonra yavaş yavaş alıştım, geçen sene yani evlendikten 2 sene sonra hamile kaldım. İlk haftalarda kanamam oldu, doktor vajinal ultrason yapmak istedi, ama mümkün değil kasmaktan kendimi alamadım. Evrak imzaladım çıktım. Neyse kürtaj oluncaya kadar kendimi ikna etmeye çalıştım, motive ettim. Kürtaja girmeden önce doktorum kontrol amaçlı vajinal ultrason yapmak istedi, ben durumumu anlatıp sizi uğraştırabilirim dedim. Daha güleryüzlü ve sıcak yaklaşımından mıdır nedir kısmen de olsa vajinal ultrason olabildim. (Yine de tam değil ama ilk seferki gibi de değil)
Şimdi 33 haftalığım. Ama ben mutlaka denemek istiyorum. Buradaki her çatı muayenesi yazan başlığa girip bu kadar basit, acı olmayacak diye kendimi telkin ediyorum. Olmazsa da en azından denedim derim. Direk sırf bundan dolayı sezeryan dersem eğer sonradan pişman olabilirmişim gibi geliyor. Doktorum mutlaka bi yorum yapar zaten ben kasarsam.
kusura bakmayın baya uzun oldu ama benim de çok düşündüğüm bi konu olduğundan yorum yapmak istedim ☺️😅