Merhabalar, bugun doktor kontrolüne gittik ilk kez. İlk hamileliğim. Normalde 6. Haftamı bitirdim son regl tarihime göre. Gebelik kesesi oluşmuş ama embriyo gözükmüyo dedi doktor. 15 gün sonra bi daha bakalım dedi. İnternette bakındım boş gebelik gibi bir şey diyor. Çok korktum.15 gün nasıl beklerim bilmiyorum. Var mı böyle bir durumla karşılaşan daha önce? Normal mi ne düşünüyorsunuz? Doktor hastalığınız yok yaşınız genç bir sorun olma ihtimali düşük ama tabi her zaman düşük riski var dedi.