Meryem3454 Cuma günü doktora gidicem 6+5de kesenin içinde bebek görünür mü ve kalp atışını duyabilir miyim
Denizin Meryem3454 evet canım inşallah görüp duyacaksın haberlerini bekliyoruz buraya yaz 🧿🙏, unutma canım ultrason kapığında bak en altta sağda yazıyor genelde CRL bebey boyu GA ise bebeğin ultrasondaki haftası
babyberry Meryem3454 ben bu haftada duyup gördüm ama eğer göremez ve duyamazsanız da endişe etmeyin daha geç görüp duyanlar da çok fazla burda
Zeynep_18 Meryem3454 çoğunlukla o haftalarda görünüyor, ama görünmese sıkıntı yapmayın kimi insan 8. Haftada duyuyor kalp atışını 😊
halitefe Meryem3454 çok çok yüksek ihtimalle duyarsın canım iki gebeliğimdede 6+2 de bebeği gördüm kalp atışı duydum 🤗😋
Meryem3454 Denizin insaAllah canım yazarım mutlaka ultrasonla bizim hesabimiz tam tutmuştu ama öğrendiğim iyi oldu teşekkür ederim
Meryem3454 babyberry insaAllah bende görür ve duyarım ama haklısınız geç duyan ve görenleri de çok okudum
didemblr Meryem3454 ben 8. Haftada duymuştum canimm duyablirsin ama duyamazsaniz da canını sıkma her bebişin oluşma zamanı farklı çünkü dollenmeye bağlı olarak 🥰