Miamia canım bende de oldu geçen hafta, buraya yazdım düşük ya da yerleşme kanaması olabilir dediler düşük tehlikesi olduğu ortaya çıktı. Korkutmak istemem ama ihmal etmeden acile git, kese kenarında kanama alanı göründü benim ilaç kullanıyorum şuan.