Esraensar ya öyle oldu sormasaydım keşke dedim hani merak ediyoz soruyoz sonrada şüphe ediyoz 😂kızımda yanılmamıştı aynı doktordu 12+3 de söyledi de bunda belki kordondur diyorum bakalım iki hafta sonra gene soracam, detaylıda da gördüm mü heh şimdi oldu derim anca 😂