Nofa Kızlar merhaba bugün sağlık ocağından geldim evimize uzak kalıyor doktor yoktu bende sonuçlarımı aldım ama anlamıyorum anlayanlar bi bakabilir mi? [url=https://hizliresim.com/4hZwb3][img]https://i.hizliresim.com/4hZwb3.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/HesyKQ][img]https://i.hizliresim.com/HesyKQ.jpg[/img][/url]
Yasemin301 Nofa tsh hamilelikte 2.5 alti olmali diyor doktorlar o gözüme carpti direk ben ilac kullandigim icin onun disinda benimde kolestrol yuksek ama ilac kullanmiyorum, kaniniz dusuk biraz ben dede kansizlik oldugu icin digerlerinden bilgim yok😊
Mervetekmn Nofa kolestrol sınır 200müş senin 217 çıkmış yanlış hatırlamıyorsam o yüksek yanlarında karar sınır yazıo onları karşılaştırıp anlayabılırsın
Nofa Yasemin301 bende kaç aydır euthyrox kullanıyorum hipotroidi hastasıyım.kolestrol neden oluyor peki
Yasemin301 Nofa benimde kullandigim halde bazen cikiyor cok yukselmemis dozu ayarlarlar ben hamile kalmadan once 25 lik kullaniyordum suan 100 luk iciyorum kolestrol bende ergenlikten beri var hamilelikte de oluyor snrin biraz ustu kolestrol cok onemseyeceklerini sanmiyorum tabi doktorlar daha iisini bilir benim seninkinden de yuksekti bisey yapilmadi duydugum kadariyla kolestrol hamilelikte yukselebiliyormus (emin degilim)