Serap2 Kızlar nst lerinizde sancılarınız kaç çıkıyor 60 70 çıktı benimki bu doğum belirtisi olabilirmi doktor bişey demedi suyu duruşu iyi dedi baş aşağı dönmüş
Merveacar97 Serap2 benim gecen hafta iki kere 60 lara cıkmıstı gebelik sancılarını var normal dedi bugün sancın var hıssetmıyomusun dedi hayır dedim acılmam olmadığı İcin eve yolladı 40 ı görmeyecek gibisin dedi yumusama baslamıs hayırlısı bakalım 😊
Serap2 Merveacar97 benimki düzenli 70 deydi sancım ama hiç bişey demedi doktor ondan dolayı şaşırdım çünkü geçen haftaki de 2 kez 60 a çıkmıştı