Selam.eltimin adetine 2 gün kala testinde silik çizgi çıkmış bugün kan verdi beta hcg 14 çıktı daha önce 2 kimyasal yaşadı bunun da öyle olma ihtimali var mı yoksa değeri normal mi benim adete 5 gün kala 66 çıkmıştı değerim sizce tutunur mu yavrucak annesine yoksa buda mı hüsran bu sefer daha zor olur onun için 😣