8+3 haftalıkken kahverengi lekelenmem oldu hemen doktora koştum tabi çok yeni Geçtiğimiz pazartesi günü.progestan verdi doktor 2 gündür kullanıyorum şuan Herhangi bi lekelenmem yok sormadım da bu ilacı ne kadar süre kullanmamız lazım Herhangi bi lekelenme kalmadıysa bile ilaç bitene kadar mı kullanayım hapı bırakayım mı bilginiz var mı 😇