cigerpare dilaraRecep evet bende de öyle yaptı. Sağ tarafta mı diye sorduğumda sağ sol yok ortada olur bebek dedi. Ama ben dün elimi karnıma koydum hafifçe bastırarak sağımda buldum
cigerpare dilaraRecep kızlar sağda mı oluyor acaba? İlk usg fotoğrafında kesesi nasıldı fasulye gibi mi? Cinsiyetle ilgili öyle bir sürü belirtiler varmış ya 😂
cigerpare dilaraRecep hiçbiri tam net olmuyor dimi yaaa ben de bakıyorum kıyaslıyorum herkesin hamileliğini hepsinde farklı seyrediyor. Yeter ki sağlıklı ve hayırlı olsunlar