S-erap Saat 16.00 da doktor randevum var 6+5 im ilk kez gideceğiz . Her şey yolundadır ınsallah , hayırlı haberlerle döneriz ınsallah. Dua edin nolur
Sermec27 S-erap benim de 16 20 de randevum 12+6 haftalık hamıleyım inşallah hayırlı haberlerle döneriz 🤲🥰
Denizin S-erap canımmm. Hayırlı olsunnn bekliyoruz güzel haberlerini 🧿🙏ultrason kağıdında bak iste am doktordan CRL bebek boyu GA ise bebeğin ultrasondaki haftası kaçmış