Yeliztemel Kızlar merhaba, bebeklerinizin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz ? Benim bebeğim 12+4 haftalık ikili tarama testine girdik fakat cinsiyetini göremedik bacaklarını kapatmıştı sizce kız mı erkek mi başına böyle bir şey gelen var mı ?
Zeyzey1616 Yeliztemel ben 14 haftada ögrendim aynı şekil bacaklarınla kapatmıştı karnımla oynadı doktor biraz salladı bacağını ceksin diye sonra açtı erkek çıktı
OzgeSahin2 Yeliztemel daha cok erken suan yanilma olabilir belki ben kızımi net olarak 22 haftalikken ogrenmistim