1000114383540251 Kızlar dogumum devlette olacak sezaryen refakat icın annem kalacak ama esımle kızımda gelsin bebegı gormeye istiyorum covıt ten dolayı alırlar mı bilen varmı
Tazeanne0 1000114383540251 devlette eşinin izin formu doldurması gerekiyor refakatçi izni için yoksa almıyorlar
minnakmina 1000114383540251 kuzenim dogum yaptı eşini bebegi görsün diye içeri aldılar ama kızınızı almayabilirler
Elagny97_ Canım konya da yaşıyorum şuan erken doğum riskinden dolayı hastanede yatıyorum akşamları refakatçiyi biraz zor alıyorlar ama giriyorlar odada doğum yapanlsrın eşleri hep geliyor gündüzleri.