Beyzahezer doktorum benim bebişim içinde bir oğlan bir kız dedi en son gittiğim de ikiz olabilir dedi iyice bakın cinsiyetine dediğim de ise doğum da ogrenicez dedi . Özele gittim kız dedi ve ikiz değilmiş kesem büyük olduğu için ikiz sanmış dedi öylece doğumu bekliyorum bir beyaz bir sarı hastane çıkışımla