Jale34 Merhaba kızlar 🌸 bugün dokuz haftalık oldum 🤲🏻🤲🏻 Karnımın alt bölgesinde ne kasıklarımda ara ara agrılar oluyor ama çok değil yani bir iki saniye süren agrılar yürüdüğümde felan oluyor genelde doktoruma mesaj attım bu haftalarda bu tip agrıların olması gayet doğal ve normal ama istersen yarın gel bi bakalım içimiz rahat olsun yazdı daha önce bir düşük yaşamıştım yedi haftalıkken şimdi de korkuyorum endişe ediyorum sizde de acaba böyle agrılar oldu mu ?
Dua35 Jale34 merhaba şuan 12 haftalığım ve dediğiniz ağrılar o haftalarda başladı artarak devam etti bendede ,alışıcaz sanırım bu ağrılara 🥰dayanılmayacak gibi değilse,kanamanız vs yoksa bence normal içinizi ferah tutun .