Esila00 benim süreç biraz sıkıntılı oldu, kürtaj sonrası 40 gün falan kanamam bitmedi, daha doğrusu pıhtı geldi, ama o dönemde de adet gördüm. 2.kürtajı oldum ,Parça alındıktan sonra 2.adetimi de gördüm, yeni hamilelik için doktorum emin olmak istedi öyle hsg çektirdim yoksa bi ağrım falan olmadı, adetim de düzenli oldu, yapışıklık çok büyük değilmiş ve tüplerde değilmiş