Kan sonucuna göre gebelik yok canim ama benim başima geleni anlatim. Bende gebelik testinde silik cizgi görüp bir tıp merkezine gidip kan verdim ve sonuçu aldığımda negatif olduğunu gördüm. Nasil yani nasil olur bu derken gittim eczaneden erken gebelik testi aldim onuda yaptim onda gayet net 2. Çizgi çıktı. Kafam cok karışmıştı. Böyle olmasi imkansiz diyorsum içime bir süphe düştü baska ozel bir kadin doğum merkezine gittim kan vermeye ve sonucu aldığımda cok şaşırdım. Hamileyimişim 28.95 çıkmıştı sonuç ben şok geçirdim. Ilk kan verdigim yere gittim hesap sormaya makinelerimizdeb kaynaklidir gibi sacma sapan cümleler kurdular. Tabiki sana ümit vermek istemem ama icin rahat etmiyorsa baska bi yerde kan ver. Bir tane daha gebelik testi yap erken gebelik testi de olabilir. Varsa resmi atarmısin silik cikan testinin