Deletedmom68 Canım bende hemşireyim , şöyleki 24+0 olduğundan itibaren kadın doğum doktoruna gittiğinde yazılı bir kağıt alıyorsun, işte senin 24+0 gebe olduğunu bildiren bir kağıt, bebeğin geriden gelsede doktoruna SAT tarihine göre yazmasını söylersen yazacaktır, onuda çalıştığın hastaneye götürüyorsun personel sicil bölümüne onlar yönlendirirler seni .