Arkadaşlar iki gün önce Dr gittim kontrolüm vardı doktor bebeğim 3 ayı geçtiği için folik asiti bırakıp gynoferon demir ilacını başlattı kullanıyorum fakat çok af edersiniz kabız oldum daha öncede vardı ama ilaçtan sonra arttı sanki ilacı bırakmalı mıyım yoksa bidahaki kontrolü beklemelimiyim.