Ozgedila Meraba ben yeni uyeyim daha önce iki aylık düşüğüm oldu. Adetim 9 gün geciyo test yaptım çift çizgi cıktı dün kah ve idrar tahlili yaptım sonucum 9 gün geçmesine rağmen 75 cıktı doktor çok garip dedi sizce hamilemiyim yada boş gebelik mi :(