Tazeanne0 maviscik77 benim arkadaşımda aynı böyleydi görüntüsü kız çıktı hayırlısı olsun ama aynısıydı görüntü
maviscik77 Tazeanne0 ya erkek denildi bana da çok korkuyorum değişirse diye birdahaki randevum taa şubatta o zamana kadar duramam alırım bir şeyler 😅
Tazeanne0 maviscik77 iyice netleşsin öyle al valla çok nadir ama doktor bazen %100 erkek diyor bir doğuyor ki kız bunu şahsen bir yakınım yaşadı ben valla sanırım her şeyi unisex alcam