Arkadaşlar sormak istediğim bir şey var. Bu gün itibariyle 38. Haftadayız. Bebeğim makat geliş, dönmedi. :)
Dün gece hiç uyuyamadım. Bebeğim karnımda bir yerde toplandıkça belime ve kasığıma ağrı girip çıktı. Bu gün de belimde ağrı devam ediyor. Hareketleri var. Yarın da randevum var. Doktorla görüşmeden siz bilenlere sormak istedim. Ne oluyor bilmiyorum. 🤷♀️ Bilen birileri var mı?