Evettt sira benim doğum hikayemde birgün bende yazacağım günü heyacanla bekliyordum zaman ne çabuk geçti de buraya hikayemi kucagima meleğimi almışım ❤️Hamileligimde hiç bir sıkıntım mide bulantim falan olmadi sorunsuz bir hamilelik son aylardaki mide yanmasi dışında 🙂Doktor kontrolumde bebeğin kafasinin normal doğum icin uygun degil lafini duyana kadar kendimi normale hazirlamistim ama olsun nasip degilmis hayirlisi ne ise o olsun dedim ve 8 Aralık saat 12 de gün vermişti doktorumuz nasıl heyacan hemde nasil korku vardi icimde🙂 o gece gecmek bilmedi sonunda sabah oldu 😂 sezaryandan 7 saat önce yeme icmeyi bitirip hastane yolunu tuttuk serum verildi ilk kan falan alındı 14.15,de ameliyat yolunu tuttuk cok korktum acaba igne nasil olacak aciyacak mi sunta nasil takilacak falan derken ameliyathanedeki ortam herkes şakalar yapiyor birbirine cok enerjik bir ortam vardi bu beni rahatlatti 😂 anestezi doktorları zaten hep konuşarak ilerliyorduk şunu yapacagix sakin ol acımayacak hiç falan derkrn igneyi yapmislar bile inanin hic canim yanmadı kan alirken bile daha cok canim yanar sonra yavas yavaş ayaklarim uyusmaya başladı sanki ayaklarima tugla koymuşlar gibi 😂😂😂o arada suntada takıldı zaten uyuşuk oldugum icin onu da hissetmedim 👍 Sonra anestezi doktoru işte başımda anlatıyor başı nerde ona bakıyorlar falan meğerse benim kalp atışım hızlanmış söylememişler kesmeye başladığını bi baktim öksürük sesi o ne dedim doktor hemen kafasini uzattu melegimin işte o an koptu bende baglanti cok agladim 😪sonra aldılar üstünü giydirmeye götürdüler sonra dikiş işlemi başladı hic bisey hissetmiyrosunuz korkmayın sadece biseyelr oynuyor karninda hissediyrsun ama acı yok saat 3 de odamdaydim melegime aşı vuracaklari icin benden önce odaya gelmişti sonrasında da agrim hic olmadı ilk ayaga kalkma falan gayet kolaydi sezaryandan korkardim ama gayet kolay oldu sadece sütüm az geldi tam doymadigi için sarılık oldu hala sarilikla ugrasiyoruz sütumuz 3.gun geldi uykusuz geceler ve sariliktan dolayi uyandiramamaktan baska bi sorunumuz yok bu günlerde geçecek biliyorum hamilelegin tadini cikarin kesintisiz uykunun ozluyrosunuz ama kokusunu icine çekince hersey bitiyor ❤️Rabbim bu duyguyu isteyen hak eden herkese versin 🙏