O haftalarda rahim büyümeye çalıştığı icin o şekilde ağrılar yapabiliyor. Evet kanama falan görmediğinz sürece korkmayın ama bazen her kasık ağrısı rahimin büyümesiyle alakası da olmaya billiyor doktora danışmanızda fayda var 3gün önce benim sol kasığım ağrıyordu meyersem idrar enfeksiyonu geciriyomuşum ondanmış