babyandmommy 7+4 hamileyim. Doktorum kanımda enfeksiyon olduğunu söyledi ve 5 günlük antibiyotiğe başladı. Bebeğime bişey olur diye korkuyorum. Böyle bişey yaşayan var mı?
Deletedmom15 babyandmommy ben bir hafta hastanede tedavi gördüm canım enfeksiyondan dolayı cok şükür bebeğimde bende iyiyiz merak etme allahın izniyle hiç bişwy olmaz
Sdhs06 Canım hani yanlış anlama ama bebeğe bişey olacak olsa doktorun vermez zaten sen de bol bol su iç dikkat et kendine
Sdhs06 babyandmommy doktorun verdiği antibiyotgi falan düzenli kullanırsan sen de kendine dikkat edersen vermez canım içini ferah tut kuzum