Merhaba güzel anneler 🌸Biz tam 15 haftalık olduk. Son 2 haftadır sürekli balgam oluşuyor ve maalesef Buda benim hep mide mi bulandırıp kusmama sebep oluyor. Devlet hastanesine gidiyorum daha kontrolüme çok var acaba siz doğal yöntem olarak bişey uyguladınız mı çok zorlanıyorum artık.🤦🏻♀️