Kızlar 1 bebeğe 1 bana çanta yapıyorum.
Bir de arabada duracak yedek bir çanta olacak. Hastaneye getirip kirletmek istemiyorum gereksiz hiçbir eşyayı.
Benim çantam baby bag çantadan aldım fiyatı 150 falandı sanırım o civardaydı şu an kaç bilmiyorum.
Anne çantasında olacaklar
1)Depend L Beden. Kilom 53 doğuma kadar 55 olur ama rahat edeyim diye büyük aldım. Eve geldim açtım hakikaten de iyi yapmışım kalıbı dar.
2)eşofman takımı, hastaneden çıkarken giyicem. Pijama takımı 2 adet, 1 adet boydan gecelik. Kalın çorap, patik, hırka, 3 adet atlet 3 adet iç çamaşırı.
3) sıcak su torbası
4) 2 adet havlu
5) terlik
6) 3 - 4 parça makyaj malzemesi ve tarak.
7) gümüş göğüs kapağı
Bunun dışında ayrı bir çantaya,
Battaniye,peçete, çöp poşeti, pipet, plastik bardak, ıslak mendil, ufak kolonya, maske, nescafe, kayısı hoşafı,şarj aleti koyacağım.
Bebeğimin çantası
- 4 5 tane takım (kesenin içine koydum)
- bir kalın battaniye bir de isimli nohut battaniye
- pişik kremi
- mama (sma)
- bez ( prima premium care)
- biberon
- patik
- yelek
- ağız mendili
Kapı süsü hakkında emin değilim zaten kapı süsünü annem yaptı onu hastanede pis etmek istemiyorum. Bir tane hastane için dandik bir şey alabilirim kararsızım. İnsan özeniyor sonuçta gereksiz de olsa.
Hatıra olarak bir şey yaptırmadım. İstersem sonra yaptırırım kendimiz için şu anda her şey masraf hastanem ciddi anlamda çok aşırı pahalı ama sağlık her şeyden önce gelir diyerek onu seçtik bebeğimiz erken falan doğar diye en donanımlısı oydu bu anlamda.
Bu yüzden gereksiz şeylerden kaçındım lohusa takımı almadım zaten soğuk ameliyattan çıkmışım, onlarla fotoğraf çeksem internete koymam kendimi biliyorum. Biraz kendimize gelelim güzel bir kıyafetle fotoğraf çekeriz zaten. Pijamayla istemiyorum bunu.
Yedek çantamızda bebeğe 2 takım, bana 1 pijama 2 iç çamaşırı koyacağım.
Eksik olan ne var kızlar?