Deletedmom67 canım korkma öyle birtek şişmeyle olmaz benim bildiğim kadarıyla tansiyon yükselmesiyle birlikte olabilecek birşey idrarda protein kaçağı oluyo çok endişeleniyorsan idrar tahlili yaptırabilirsin ayrıca belirtileri şiddetli baş ağrısı şiddetli karın ağrısı gözlerde sinek uçuşması ve şiddetli kusmayla beraber bide şişmeden kasıt ne el ayak ve yüzde belirgin şişlik oluyo birden bire yani ben hipertansiyon hastasıyım bu nedenle dikkat ediyorum bu belirtilere