asli57771 Kızlar 26 haftalık hamileyim bugün dayanamayıp bütün kıyafetleri yıkadım çok mu acele ediyorum yoksa süre gayet iyi mii
hakanebru_ asli57771 bende o dönemler yıkayıp ütüledim dolaba yerleştirdim 34+6 oldum geçen hafta çantasını hazırladım bekliyoruz
drysfk asli57771 bende 25. Haftaya giriyorum yarın, yılbaşı karantinasında yukayıp ütüleyip yerleştirmeyi planlıyorum çalıştığım için çok vaktimde olmuyor son aylara bırakmaya gerek yok daha da ağırlaşmadan yapmak gerek bence odası da kuruldu bizim 🥰
Akgl06 asli57771 benim de 28 haftalık olmak üzere bende dün etiketlerini falan hep kopardım kestim bu günlerde yıkayıp ütümelemyi düşünüyorum 4 gündür sancılarım gidip geliyor ne olur ne olmaz diye hazırda dursun zaten zamanla ağırlaştıkça insan yapamıyor
asli57771 drysfk benim oda haftaya kurulcak kurulum olunca rahat rahat temiz olarak yerleştireyim diye yıkadım bende
spaceship Ben de 29-30 gibi yaptım. İyi ki de yapmışım inanın son trimester da hiç belli olmuyor işler. Enerjiniz vaktiniz varken yapın kafanız rahat etsin bence. Haftasonu da hastane çantamı hazırlayacağım inşallah, 32. haftadayım.