grmz31 hamilelikte degil ama yillar once almistim ben nefessiz kaldim, asiri darlandim ve batti hep karnimda tam gobek oturma, kivrim yerlerinde iz oldu gunlerce gecmeyen. Ben burada bir dogum yapmis anne tavsiyesiyle gobek kismi simsiki olan taytlardan alicam sanirim, cok mantikli geldi, hem de cok daha uzun saatler giyilebilir. oyshonun bir tane var oyle tayti, bel kismi cok genis bir parca halinde simsiki, o cok daha konforlu olur gibi.