Kızlar merhaba 32 haftalığım ve geçen hafta önce eşim pozitif oldu daha sonrasında 3 gün sonra ben pozitif oldum merak ettiklerinizi cevaplayabilirim . Öncelikle aynı evde herşeyi ayırdık ancak eşim çok ağır atlattı o yüzden onu bırakamadım gidemedim ailem çok baskı yaptı ama evladım ikimizin evladı rabbim korur o esirger onu dedim 41 e kadar ateşi çıktı yatakta inledi hiç kendini bilmedi bi gece gidemezdim yani o yüzden tepki vermeyin