Bendede oldu kanama alanı içeride sonra Protestan fitil kullandım daha sonra 11. Ve 12. Haftalarda dışa kanamam oldu çok şükür bir şey olmadı gebelerim çoğunda oluyormuş bol istirahat edin korkmayın endişe etmeyin sizi anlıyorum ama çok sık görülen bir durum