Arkadaşlar benim kanım 0 rh negatif eşimin ise ab+ pozitif ilk gebelikte kurtaj oldum kısa sürdü hemen kan uyusmazligi iğnesi yapıldı bende kan pihtilasmasi varmis biz bunu 2. gebeligimdeki kurtajda öğrendik anlayacağınız kan pihtilasmasi yüzünden 2 kere kurtaj oldum 2. Kurtaj sonrasi yine uyuşmazlık iğnesi yapıldı öğrendik suan sukur 12. Haftadayim ve bazı şeyler okudum gebelikte eger bebegin kani babasının kanindansa 28. Haftada igne vuruluyor diye ama ben zaten kurtajdan sonra vurunmustum bilginiz varmi karışık biraz ama kıymetli düşüncelerinizi benimle paylasabilirmisiniz yani bu igne 2. Gebelik olmadan önce yapılıyor ve 28 .haftada bebek babasının kanindansa tekrarlaniyormu simdiden tesekkur ederim :))