MeryemEnes123 Selamun Aleyküm 28kasımda adet olmuştum en son ama ıki gun bundan önce test yaptım çıkmadı şu an 3 gün var adetime ne zaman yaptırsam çıkar her ay adetden önce lekelenmem olurdu bu ay olmadı kaç gündürde krem gıbı akıntım vardı
iremgun MeryemEnes123 benim de adetim 28 Kasım. Yarın adet günüm olmazsam yapacağım ben yarın. En iyisi adet gününü beklemek bence. İnşallah vardır🌸
Sevru-34 MeryemEnes123 canım benim adetim düzenlidir.haataa adet ağrım olmustu olcam dedim ben.cocuk çok istiyoruz tabi .gebelik testi bı yapm dedim adet birgün geçmişti silik çıktı anlayamadim ertsi gün yine aynı silik .kan verdk betam 175 gebelik var şuan cokyeni sanırım.testte silik cksadaa var yani
Melisa35 Benim de çok akıntım olmuştu adet olmama 1gün kala rüyamda hamile olduğumu gördüm test aldım yaptım iki çizgiyi gördüm 😂
MeryemEnes123 Melisa35 aaa sahimii nekadar guzel bende internetde gordum öyle akıntı varsa hamilelik belirtısıymiş benım hıc böyle akıntım olmamıştı
Melisa35 MeryemEnes123 benim bide kasığım ağrıyordu adet olacak gibi bize süpriz oldu bebek 1 sene düşünmüyorduk 😂
Mizgin2020 MeryemEnes123 onun dönemi 28 gün sürüyor herlde benim en son adetim ayın 28 i bat bı takvimde 26 gösteriyo diğerinde 27
iremgun MeryemEnes123 benim adet döngüm 26 gün çünkü ve hiç şaşmaz. Herkesin adet döngüsü farklıdır. Siz demek 29 günde bir adet oluyorsunuz.🌸
MeryemEnes123 Mizgin2020 benımde adet dongüm 27 gunde oldu 😃he anladım belkı bu ay ıkımızde hamıle oluruz bırde baktın bu gun sen yarında ben doğurdum🤣
MeryemEnes123 iremgun benım adet dongum hıç geç olmaz 28 aşağda olur erken yanı geç kalmaz İnşallah bu ay geç kalıp hamıle olurum
Mizgin2020 MeryemEnes123 hahhahahha Allah seni nerde o günler inşallah hele hamile kalalım da doğum gelir 😂
MeryemEnes123 Melisa35 benımde kasıklarımda batmalar vardı kaç gun böyle sürdü otururken rahat olamıyordum
iremgun MeryemEnes123 benim de hiç şaşmaz hep 26 günde bir olur. Sizin döngünüz de 28 demek. Yumurtlama günlerimiz farklıdır muhtemelen yumurtlama takibi yaptınız mı?
MeryemEnes123 iremgun yok yaa yapmadım 2 yıldır denıyoruz olmuyor bu ay soğan kürü yaptım bakalım olucakmı hıç böyle olmamıştım ama akıntım krem gıbı oluyordu kasıklarımda batmalar vardı
Mizgin2020 MeryemEnes123 erken gebelik testinde çıktı benim ama herkez o marka yanıltıcı bı marka dedi ümidim pek kalmadı benim