Mrvesahn bende devlete Zehra hanıma gidiyorum ilk doğumumdada ona gitmiştim gayet iyiydi normal doğurmayı düşünüyorsan Kırklareli devlet hastanesinin doğum bölümü ve servisi çok çok iyi özel doğum odaları tek kişilik odanın içinde duş ve pilates topuna kadar herşey var doğum sırasında yatağın çatala dönüşüyor ve doğumu başlatıyorlar doğumdan sonra da bebeğin hep yanında bütün ölçümleri senin yanında yapılıyor hiç çıkmıyor bebek odadan zaten anne bebek dostu pilot hastaneymiş o yüzden çok çok tavsiye ederim