Fatma_0 Ben seviyorum o süslü takımları evde çok giyerim ama yeni gelin gibi doğum için alma gereği duymadım daha rahat olmam gerekir diye ve gereksiz pahalı şuan zaten bu virüste çekim falan düşünmüyorum bir an önce doğum yapıp eve gelmek istiyorum o yüzden önden düğmeli iki pijama takımı iki de gecelik aldım pijamalardan biri kalın biri ince gecelikler de midi boy dedikleri yani dizime kadar olur da kanama falan çok olursa bide muayene falan edilirsem daha rahat olur diye