Aryam-15-15 32. Haftada hastaneye yattım bir hafta tedavi gördüm hastanede sonrasın da evde sadece yattım hiçkimseyi yapmadım riskli diye . 38+4 de sezeryana aldılar . Allahtan ben şanslıydım bebek de sıkıntı çıkmamıştı ama hemen doğuma alınanlar bile var 🙄