hirahamza65 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldum bebeğe bisi olmaz dimi hareketleride bugün hiç olmadi yaşayan var mi bu durumu yazın lütfen:(((((
Drya-ergu12 Bende geçirdim ama bebeğe bir şey olmadı doktor bir toz ilaç ve fitil verdi kullandım bebek gayet sağlıklı