36+3 haftalık hamileyim serklajliyim dikisim alındı 1 cm açılmam var şuan ama sancim flan yok.Bugun nstye girdim bebek hareketli değildi doktor birşeyler ye tekrar çektir dedi ikincide de birinciye nazaran iyi dedi.Sorum şu; 1 cm açılmam var ama sancim yok ilerleyen zamanlarda sanci oluşur mu?açılmam olur mu ?