gulcinsrdr Kızlar bugün hastaneye yatışım yapıldı suni sancı veriliyor ikizlere hamileyim 36+6 normal doğum olacak çok heyecanlıyım birazda korkuyorum 🙈🙈
Yenianneadayi2208 gulcinsrdr Korkma canım her anının tadını çıkarmaya bak.Allah her daim yardım ediyor inan.Hayırlısıyla gelsin yavruların 🌸
Mom8899 gulcinsrdr Allah yardımcın olsun, sağlıkla bebeklerini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 Duacınım, hayırlı haberlerini bekliyoruz inşallah 🤍🙏🏻
Tomrisss Bsrdrdu1907 allahım yar ve yardımcın olsun canımm sağ salim kuzularını kucağına alırsın bir avazda inşallahh güzel haberleriniz bekliyoruz hayırlısıyla 🤲🏻☺️
gulcinsrdr Bsrdrdu1907 Çok çok teşekkür ederim umarım öyle olur çok heyecanlıyım birde 2 bebek olunca😅🙈
gulcinsrdr Yenianneadayi2208 Çok sağolun tek isteğim sağlıkla doğmaları şans dileyin bana umarım kolay bir doğum olur🙈🙈
gulcinsrdr Tomrisss Çok teşekkür ederim umarım bir avazda olur gelir bebişler ilk doğumum çok heyecanlıyım birazda korku var tabi🙈🙈
Meriyus gulcinsrdr rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah maşallah 🧿 gerçi artk evinzdesinzdir😊 nerde soğum yapttınız acaba ikizlere pek normal yapmıyorlar benm doktormda riske atamam dedi
istanbul3434 gulcinsrdr Allah saglikla kucaklamayi nasip etsin, guc kuvvet versin🙏 dualarim sizinle🙏💕
SutlacimiYedimmiBen gulcinsrdr ne büyük cesaret ikizleri normalle doğurmak tebrik ediyorum sağlıkla doğsunlar ınsllh 🙏
gulcinsrdr Gul76 Çok teşekkür ederim çok şükür sağlıkla kucağımıza aldık bebeklerimizi evdeyiz şimdi 🤗
gulcinsrdr Meriyus Antalyadayız biz Medstar da Gülcan hanım yaptırdı Gülcan Türkeli kendisi gerçekten çok çok ilgili bir doktor aile gibi zor oldu ama normal Doğumla aldım bebeklerimi kucağıma😍